måndag 31 oktober 2011

dreamsome

jag
blir ofta väldigt ledsen. och väldigt glad. och väldigt arg. och jag vet inte riktigt varför.
tycker om att läsa. och se bra film. och skriva musik. och måla. och kyssas. det är mina favoritsysselsättningar, dock inte nödvändigtvis i den ordningen.
har fina fräknar, bruna ögon och blont hår, som egentligen är ljusbrunt eller mörkblont, beroende på hur man ser på det. jag tycker om mitt ansikte. det är en av mina favoritkroppsdelar.
var ett ensamt barn, men trivdes bra i mitt eget huvud.
har bara en vag aning om vem jag är, men till min förvåning har jag börjat förnimma delar av mig själv som jag inte var säker på att jag hade, och insett saker som jag inte riktigt fattat innan. som att jag har en enormt mesig toffelsida. vem kunde tro det? inte jag i alla fall.

Bonnie Raitt är helt fantastisk. jag ska sjunga lite på hennes låtar och ha en mysig kväll alldeles för mig själv, tror jag. det blir finfint.

-it's the rare man who truly knows who he is.

1 kommentar:

sarah sa...

du är unik och fin och fantastisk.

(förlåt för att jag inte har hört av mig, min moster är i sverige och jag försöker umgås med henne så mycket jag kan! ses nästa vecka? LOVE)