fredag 5 juni 2009

Har haft en riktigt skön dag hittills. Sitter just nu och kränger russin och väntar på att nästa lektion ska börja. Baby och jag såg "The Hangover" igår, och den var mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara! Jag har inte skrattat så mycket åt en film på länge. Efteråt tog vi bussen till Skanör för att gå på min barndomskompis Mias student. Det var väldigt kul att ses igen efter x antal år, dessutom älskar jag att strosa omkring i mitt kära Skanör.
-
Jag har haft en konstig kväll. Småkidsen har kommit hit, dvs Vilma och Matilda, så det har varit full rulle. Full rulle bajspapper. Min älskade Robert och jag har tagit en walkabout och diskuterat livets små speed bumps. För övrigt är jag en lycklig människa med riktigt schyssta betyg i svenska och engelska! Jag är glaaad. Dessutom sker en högst positiv förändring till hösten. Jag älskar högst positiva förändringar. Och älskade vänner!

-Alltså, vi såg tre snoppar på en timme!

Inga kommentarer: