onsdag 10 juni 2009

Jag sitter i skolan, blöt och mjölig. Treornas verk. Är förkyld och frös som en dåre på Marsvinsholm, så Collmo gav mig skjuts tillbaka. Snäll man, det där. Funderar på om jag vågar gå bort till frisören när jag ser ut på det här viset. Hmm.
Jag är så glad över att jag är klar med alla mina läxor, det känns fantastiskt! Det ser ut som om jag får rätt schyssta betyg ändå, trots allt. Så stolt jag känner mig. Jag vet att jag kan, jag är bara en lat jävel som råkat följa med strömmen. Men nu är det slut på det!
Imorgon slutar jag skolan och sommarlovet börjar. Det är så härligt att det känns surrealistiskt. Den här sommaren SKA jag sparka mig själv utanför dörren och hitta på kul saker utan att mesa och tänka mig för. Yeah, det låter ganska underbart.

-Ya see, me and the Lord have an understanding.

Inga kommentarer: