fredag 19 juni 2009

My friday is a blend of things I love to do

Hej svejs! Jag sitter med Robert hos hans mamma i en av Blekinges mörka, mysiga skogar. Vi har nyss intagit sill, potatis och hallonsoda och sitter just nu och smälter maten på olika håll, härligt! Jag har kollat mina betyg, som i år bestod av en hel del trestaviga markeringar.. Jäkligt muntert.
Jag har dessutom återigen halkat ner i Harry-träsket, vilket händer ungefär sju miljoner gånger varje år. Fast jag är alltid mer eller mindre kär i de där fantastiska böckerna. Och nu, när jag, av en ren turlig slump, fått ungefär världens bästa platser till premiären av den nya filmen, läser jag "Harry Potter and the Goblet of fire" (på engelska, ja) så fort jag får chansen. Jag är så lycklig just nu.

-
Really, Hagrid, if you are holding out for universal popularity, I'm afraid you will be in this cabin for a very long time.

Inga kommentarer: