tisdag 16 juni 2009

River of sorrow, river of time

Jag har suttit hemma hela dagen och längtat efter Robert som åkte hem i morse. Jag känner mig som världens sunkigaste människa och önskar att jag hade läst och druckit te istället. Mmmm, hade varit helt underbart.. Dum-Cajsa.
Igår var vi i Malmö hela dagen, Robert och jag. Vi (läs han) spenderade pengar på två underbara klänningar och en blåbärsmössa (som jag letat efter i hundra år) på second hand + ett grönt hundlinne på H&M. Dessutom fikade vi China Box och glass. Min grabb är rikast och mest givmild. Nä, seriously, jag är skyldig honom en rejäl hacka nu.. Men om två dagar far jag och han upp till hans morsa i Rödeby för att fira Midsommar. Jag kommer bära en av mina nya, fantastiska klänningar. Den är svart och blommig med axelpaddar och spets och jag älskar den!
Om en knapp timme åker jag till Max för en skön kväll med snack och tv. Snack, inte snacks. Capiche?

-I want to be with you everywhere

Inga kommentarer: