onsdag 3 juni 2009

Honestly.
Robert är här! Han har tjatat hål i huvudet på mig om mina läxor.. Jag skyller på att jag är förkyld och har ont i halsen. Egentligen är jag ganska pigg, men läxorna är många och tråkiga.. De brukar i och för sig inte vara särskilt roliga. Äh!
Jag är så glad och nöjd med vad jag är idag. Jag har helt fantastiska vänner, en underbar pojkvän och en stöttande familj. I skolan går det rätt bra också, och jag har kommit in på alla kurser som jag valde till hösten! Super! Jag är så stolt över att jag har lyckats lämna mitt sega liv bakom mig och slitit mig loss från personer som får mig att må dåligt, så att jag istället kan fokusera på allt jag vill göra. Jag åkte på festival! Det trodde jag aldrig om mig.
Om ungefär fyrtiotre minuter börja Top model, så jag får väl sno mig på med de jäkla läxorna.

-You can make more friends in two months by becoming interested in other people than you can in two years by trying to get other people interested in you.

Inga kommentarer: