tisdag 23 juni 2009

It's true I always wanted love to be hurtful

Idag har jag haft en superskön dag med Ia at casa Grubmüller. Vi hade picknick och Harry-högläsning, bland annat. Innan dess var jag, mamma och Oliv med familj i Ystad och kollade på en lägenhet som jag och Oliv antagligen ska flytta till i september. Den var hur fin som helst, så det känns bra. Det enda negativa var det lilla utrymmet, men det vänjer man sig nog snabbt vid. Eller så stör man sig mer och mer på det ju längre tiden går.. Äh, det märker vi. Mamma köpte även ett par ankelhöga silverstövlar till mig, störtskönt. Nu kan jag plaska på i vattenpölarna.
Jag tänkte se "Matrix" nu, och läsa lite. Är helt ensam hemma, men det ändras nog vilken minut som helst. Imorgon kommer min älskade Bob hit, det ser jag fram emot. Jag älskar det faktum att jag har en pojkvän som är så förbannat snäll och omtänksam att han faktiskt står ut med mig när jag får mina bitch fits, när andra bara skulle rycka på axlarna och gå. Det gör mig så lycklig. Jag älskar Robert.

-Don't go around saying the world owes you a living. The world owes you nothing. It was here first.

Inga kommentarer: