tisdag 4 augusti 2009

As if life wasn't hard enough

Det är märkligt..
Jag vet inte om jag ska gråta eller inte.
Och åter igen: vilken sjuk värld vi lever i.

Mamma, jag, Oliv och hennes mamma Gabriella var i Ystad idag. Vi träffade Lotta, fikade och skrev på kontraktet till lägenheten. Allt är klart och fint och färdigt. Det känns knäppt. Jag antar att det är ett bra ord för att beskriva allt just nu. Knäppt.
Mamma och jag åkte hem och lagade kycklingsallad, sen satt vi och snackade lite och fixade med grejer innan hon smet iväg till Malmö igen. Nu har pappa precis kommit hem och om ett tag ska vi käka middag och kolla tv, eller något. Jag känner mig full av känslor och tankar. Ett hemskt besked har nått mig i kväll, och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. När sånt här händer kan jag bara upprepa; vilken sjuk värld vi lever i. All min kärlek till de sörjande.

-Harry!
-Sir!

Inga kommentarer: