lördag 8 augusti 2009

If you don't want you don't have to get in trouble

Så jäkla mycket snack. Din mun går på högvarv, jag måste koppla av.

Sitter hemma hos pappa och har ätit fett mycket fläskfilé. Vi ska se "Yes man" nu. Jag är trött efter ett par långa, sega, soliga och kul dagar i Malmö med mamma hos min moster Maggan. Jag har träffat Jenna, Sabrine, Evelina, mina kusiner Robin och Anders, Max och min faster Inger och hunnit med strandmys, citypromenader, chill i Västra hamnen, tre cheeseburgare och ganska mycket sötsaker på bara några dagar. Jag tycker att mitt lov har förflutit relativt händelselöst, men när jag tänker tillbaka dyker en massa kul grejer upp i mitt minne. Man är inte värsta soffpotatisen, ändå.
Imorgon kommer Ia hit och myser med mig. Och Hanna kommer hem ifrån Ungern! Jag har saknat henne massor.

-Yes!

Inga kommentarer: