söndag 2 augusti 2009

Dance into the fire

I natt såg jag en film som heter "Fear". Jag minns att jag har sett den innan, men det var väldigt längesen. Den är i vilket fall som helst rätt bra, om än ganska obehaglig. Men se den, vet ja!
Filmen slutade 04.29, och då bestämde jag mig för att slockna bredvid grabben. Vaknade 07.51. och somnade om till 10.43. Det var härligt, må ni tro.
Men nog om min sovvanor. När jag vaknade fixade baby frukost till mig, bestående av äggmackor och te. Han må vara arrogant och seg, men han är ödmjuk och omtänksam också. Och han har beställt biljetter till "Harry Potter and the Half-blood Prince" igen! Ikväll! Jag blir så lycklig att jag exploderar om du säger neeeeeeeej!
Om man skulle dra ut på en liten utflykt? Ett häftigt äventyr? Det vore kalas. Jag tror jag gör det, alltså. Au revoir!

-What is your dearest ambition?
-To find out how aeroplanes stay up.

Inga kommentarer: