måndag 15 augusti 2011

full på en öl, jag blir full på en öl

idag har jag
kollat två avsnitt på True blood
målat två teckningar. topless med Georgetown-keps bak-och-fram. känner mig härligt 90talsgrungig.
klippt hål i ryggen på ett av mina favvolinnen. nu är det ännu mer ett av mina favoritlinne.
ritat på min hand

nu dricker jag öl, äter stekt ägg och tomat med ketchup+vita bönor i tomatsås. vita bönor i tomatsås låter nog godare än vad det är. eller så gör det inte det. jag vet inte. men det är för sött för att vara gott, liksom. blä.

imorgon börjar jag skolan. är sjukt pepp och nervös. om jag älskar det vill jag gå kvar, men jag kanske inte får det. om jag hatar det(stor chans) har jag ingen aning om vad jag ska göra och jag har panik nu.

ska till Elvira och Elvira nu snart typ. saknar Pojkvännen Per. puss.

-ren och fräsch, som ett runkbås. knark - ett lätt sätt å umgås. börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar

Inga kommentarer: