fredag 26 augusti 2011

unicorns I love them

fet kväll igår. myste med Elvirorna, kysste på Per, såg bob hund, blev kallad för flata och kille, gick en lång promenad och stupade i neger-Elviras säng. sov som en jävla stock och försov mig 40min till min frukostdejt med Sofie och skämdes som fan. hade riktigt trevligt och har nu magen full av bulle med allt möjligt på, frukt, yoghurt med nötter och frön och mög, äggröra, bacon, pannkakor med sylt, grädde och jordgubbar, apelsinjuice, hallon- och apelsinjuice, chaite och två chokladmuffins. jag borde spricka, men det gör jag inte. är hemma nu, har betalat en räkning och det är riktigt gött. lyssnar på Maskinen, softar och ska bara göra mig jävligt vacker och kolla på Bridget Jones idag. TRÈS NICE. senare ska jag till Elvira och Elvira, fixa lite grejer och se Maskinen och The Ark! det blir kul. lalallalala

nu ska jag chilla, känner mig helt seg. ont i halsen och hostar som en gammal rökare. gott. yo

-som bästa vänner som har tagit det till nästa level

Inga kommentarer: