torsdag 18 augusti 2011

nobody better pinch me, bitch I swear, go crazy

idag ska jag träffa Groddan, och jag längtar riktigt mycket efter honom. mys-Groddan.

idag har jag
cyklat till skolan
cyklat till EE för att hämta min väska
cyklat tillbaka till stan och hämtat nycklar hos mamma
insett att jag har glömt min mobilladdare hos EE
skrivit ut CV hos mamma
tagit bussen hem
insett att jag glömt en massa saker hos mamma
duschat+bytt om
tagit bussen in till stan igen
försökt lämna CV, but the boss wasn't innnn
tagit bussen tillbaka till EE
målat och myst med brunett-Elvira och Naala
tagit bussen hem till mami
lagat tapetklister och kekat

nu är jag halvt slut. jag ska hänga kvar här en stund och tänka, sen ska jag hem och sen kommer Groddan och sen ska vi tapetsera. hehehehehe
nu ska jag äta lite mer, enbart för att här finns mat och för att jag vet hur man äter. toodles!

-free your mind and the rest will follow

Inga kommentarer: