måndag 22 augusti 2011

there's a god in my bed

åh fy fan jag mår dåligt. jag blir alltid så förkyld att jag knappt kan röra mig. +halsont+huvudvärk+hosta+SNUVA SOM FAN+frossa så jag inte kan sova ordentligt. dessutom blir jag så löjligt jävla trött att jag inte vet vad jag heter. uuuööhhh save me from my misery

världens gulligaste Per kom i alla fall hit igår och tog hand om mig och sov över. jag var övercranky, men han sa att han tyckte om mig ändå. tur det.

nu ska jag kolla tre avsnitt av True blood och slappa. missar Loop troop ikväll pga självklara anledningar, så jag får helt enkelt stanna hemma och bli frisk. sjukt tråkigt. men lite mysigt också.

jag är så sjukt seg. låg på Elvira och Elviras soffa i flera timmar igår och sov, kollade TV, mådde dåligt och gnällde. men nu ska jag inte gnälla mer. inte här, i alla fall. men åhhhh hade jag inte varit så täppt i näsan och haft så ont i halsen hade jag inte tackat nej till en stor stek nu.. MOMMSSS

-I was only five when my dad told me I'd die. I cried as he said "son, was nothin could be done"

Inga kommentarer: