fredag 5 augusti 2011

nowhere and everywhere

antklimax och dåligt samvete. ganska obefogat egentligen, men jag har så pass hög moral att jag lätt mår dåligt över alla idiotiska saker som jag ständigt råkar trassla in mig i pga dåligt omdöme och ännu sämre självdisciplin.

lyssnar på Stevie Nicks och försöker samla mig. vill känna mig som ett barn igen, så jag har, förutom att byta lakan, duscha och ta på mig min pyjamas, bullat upp med mina gosedjur i sängen. det är Vanilj, min vaniljfärgade hund som jag fick av farmor när vi shoppade en gång när jag var liten; Amanda, min grå/vit/svarta hundnalle; Plutten, min lilla söta mastiff-valp; Po, en miniversion av teletubbien, och min huvudfoting, vars namn jag inte minns(om det ens existerar). de ska jag tillbringa natten med. de, och ingen annan.

imorgon(idag) ska jag studera, studera, studera och antagligen åka till Elvirorna. spenderar säkert 85%(nej, vafan påstår jag! minst 97%) av all min tid med Klumpen, och kommer antagligen spendera ungefär lika mycket tid med den andra Elviran också, eftersom de tu nu bor ihop. jag gillar det.

fy fan vad trött jag är. har varit det sen jag vaknade för ca 16 timmar sen. jag kommer sova som ett barn sen. fy fan va härligt det ska bli! g'night.

-my mind won't rest and I don't sleep

Inga kommentarer: