tisdag 23 augusti 2011

oh, despicable me

jag tycker om att
slå upp ord jag inte förstår
peta på saker
leka med djur
ligga ner. var som helst. när som helst.
tänka(men inte överanalysera, vilket jag ofta tenderar att göra)
gosa med någon jag tycker mycket om. det gäller Per, vänner, släktingar(djur går under "vänner", möjligtvis även "släktingar" i Göstas fall).
gå omkring topless hemma. klarar inte riktigt av att vara helt naken. men jag har faktiskt lekt med tanken om mina nära och kära hade tyckt att det var märkligt om jag gick omkring topless hemma när de är på besök. jag har kommit fram till att min pojkvän samt Elvira och Elvira inte hade brytt sig alls, men att de skulle vara de enda som inte skulle ta illa upp. av rent moraliska skäl(såsom mina vänners respektive+konservativa värderingar) skulle nog inte resten av min umgängeskrets uppskatta min exhibitionistiska ådra. tyvärr.

jag har kommit underfund med att jag är besatt av tid. jag kom underfund med det när jag läste en intervju med Sam Beam och han påstod att någon hade påstått att han var det. då tänkte jag efter, och sen kom jag underfund med att jag också var besatt av tid. jag är besatt av tid. det är jag verkligen.

idag ska jag bli frisk, tänkte jag. det är ett litet projekt. eller, ett ganska enormt sådant. jag är inte alls pigg. jag vill vara frisk nu så att jag kan gå i skolan och söka jobb(ljög för pappa att jag hade sökt jobb. det är inte sant. jag skulle ha gjort det i söndags och igår, men jag blev så förbannat förkyld. IT'S NOT MY FUCKING FAULT GODDAMNIT) och gå på konserter och softa med mina polare och skriva ett utomordentligt brev till CSN. KUKEN.

nu ska jag försöka skriva ett utomordentligt brev till CSN. hej då.

-yada yada yada

Inga kommentarer: