fredag 31 juli 2009

Hey you

Igår var ett helvete jag aldrig vill genomleva igen. Onsdagen var riktigt kul hela dagen och halva kvällen, men fy fan.. Den baksmällan önskar jag inte min värsta fiende.
Hur som helst, idag ska jag på akupunktur och sedan vidare till min baby i Karlshamn. Vi ska käka en stor, smaskig sallad innehållande både det enda och det andra, dricka saft, juice eller något annat som är helt fritt från alkohol och förhoppningsvis gå på bio eller i alla fall hyra en bra film. Jag längtar efter pappa.

-I was raised on a farm in Morrisville, Indiana. My mama ran out on us when I was three, my daddy beat the hell out of me cause he didn't know no better way to raise me. I like baseball, movies, good clothes, fast cars, whiskey, and you... what else you need to know?

Inga kommentarer: