lördag 11 juli 2009

I thought I knew myself. And blimey, I did!

Tjenare tjenare, en sån härlig dag! Robban och jag vaknade efter tolv, käkade frulle och drog ner på stan. Såklart hade både Röda korset och Systemet stängt eftersom vi var så sent ute, och vi hittade inte till den säkert supertrevliga second hand-butik som Robert lokaliserat för bara några veckor sedan.. Jag surade över hans dåliga lokalsinne, och han bjöd på en halv glass. Vi handlade och släpade oss hem. Jag segade i soffan och kollade Harry "4" och "5". Jag måste ju vara som allra mest uppdaterad innan premiären av "6:an" på onsdag, HEHEHE.
Vi håller nu på med en fräsig middag som beräknas vara klar inom en mycket snar framtid. Jag väntar tåligt, medan saliven droppar från mina längtande läppar. Fy, så oanständigt! Bäst jag lägger av innan jag går rent för långt. Sleep jävligt tight.

-
Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Inga kommentarer: