fredag 10 juli 2009

I'd like to share some air with you

Tjenare. Vaknade upp i Ias utomordentligt vackra hem i morse. Det var luftigt, lantligt och otroligt vitt. Superskönt. Igår var vi en sväng i Ystad, och framåt kvällen såg vi Caluma som spelade sin mysiga musik i Ias mosters galleri. Efteråt åt vi vitlöksbröd med hallomui och tomat och såg "Kalenderflickorna". Slocknade som stockar kort därefter.
Vaknade som sagt upp i Ias utomordentligt vackra hem i morse. Tog mig hem via buss och bil, städade om halva huset(eftersom mitt tafatta försök till samma sak igår inte blev godkänt av De högre makterna), tog en dusch, packade och hann precis med tåget upp till Karlshamn. Sitter just nu och degar framför min babys datormaskin och har dåligt samvete för att jag gör just detta. Således ska jag slå mig ihop med honom i köket. Kvällen kommer med största sannolikhet att bestå av vegetarisk lasagne, kött, kaugor och Harry(in my heart). Synes!

-Jag tar med mina drömmar!

Inga kommentarer: