söndag 5 juli 2009

In vino veritas

Wow.. Trött efter en ruskigt lång och klibbigt varm helg. Fredagskvällen tillbringades med fyra sköna tjejer samt min softa kusin med barn. Drack smått omåttliga mängder öl, spelade galna sällskapsspel, sjöng afrikanska sånger på högsta volym och tog en gryningspromenad. Härligt!
Gårdagen var hur skön som helst, åkte till Haväng med min kusin med familj samt hans vänner. Badade i havet för första gången i år, det var svalt och gött. Käkade middag hemma på kvällen med samma folks + en trött pojkvän.
Idag var jag och Robert i Staffanstorp hos hans syster som fyllde 25 år. Tryckte i mig tre portioner kycklingsallad och en bit gräddtårta utan att skämmas. Åkte hem, tog farväl av min härlige man och såg slutet på "I am legend" med Hanna.
Har precis kollat på "Pushing daisies". Jag är positivt överraskad och njuter av inspirationen som infunnit sig. Imorgon ska jag till syrran i Ljunghusen, vi ses.

-Jenna är bäst!
Eller..?

Inga kommentarer: