söndag 16 oktober 2011

girl, you'll be a woman soon

idag har jag beställt kläder, fikat och promenerat i stan med pappa och skrivit en lagom fet text. sprang dessutom in i Sarah, och det händer ju inte var dag. värsta lyxen! nu lyssnar jag på soundtracket till Pulp fiction och värmer gårdagens lasagne. tänkte avnjuta den framför True blood med ett stort glas vatten så att min hy börjar må bättre(jag har ALLTID haft bra hy. nu fuckar den. whaiiiiii
cuz u drink soda
oh so dats whaiiiii OK). jag lider av dåligt samvete, men det är också allt jag lider av just nu(bortsett från min bajshy), så jag är väldigt nöjd med tillvaron. all kärlek till Miguel just nu.

imorgon ska jag måla. måla måla måla. ikväll ska jag äta. äta äta äta. hej då!

ps. jag vann biobiljetter i fredags. jag vinner aldrig nånting, och nu vann jag! hihi! hurra!

-you make me wanna be a better man

1 kommentar:

sarah sa...

åh, jag blev så glad av att se dig, du är så fin! PUSS!<3