onsdag 12 oktober 2011

peaches

jag HATAR att vakna av ljudet av borrar som lemlästar väggen utanför mitt köksfönster. det händer ofta, alltså OFTA, och påminner om hur det skulle låta om en riktigt liten snubbe skulle sitta i mitt huvud och banka på allt han kom åt. motherfuckin pain in the ass

idag ska jag måla graffiti. det är cpapkallt och jag är ganska opepp. var på psykakuten igår igen, för jag fick hjärnsläpp och flippade ur ordentligt. vid hjärnsläpp #2 fick jag dessutom prata med en idiotsjuksköterska med kakadua-frisyr. kunde inte ta henne på allvar och det var tydligen ömsesidigt, eftersom hon envisades med att fråga "vad som var fel". själv tycker jag att det känns ganska självklart att något är skitfel när man gråter så mycket att man inte kan yttra ett ljud, och vad det beror på kan väl kvitta. jag behövde hjälp av en läkare och hon dumförklarade mig. jag förklarade att hon inte kunde hjälpa mig, varpå hon lojt svarade "nä" och visade mig ytterdörren. fattiga jävla kakadua-kärring.

ikväll ska jag på bio med mamma. hon ville se En dag, men eftersom den inte har premiär förrän på fredag blir det lite svårt om vi inte lyckas stjäla filmen på någon vänster. och ska jag vara ärlig har jag ingen lust med ett sådant äventyr just nu. eller.. det vore nog rätt kul. men mamma är alldeles för klumpig, det hade aldrig gått att genomföra en så stor stöld med henne som kumpan. jag är också klumpig, men jag hade skärpt mig. mamma hade typ snubblat och skrattat eller börjat skrika hysteriskt om det kom förbi någon. sånt trams. bäst jag hittar någon annan medbrottsling ifall jag någon gång ska stjäla film.
hur som helst. jag tänkte att vi kunde se Bridesmaids i stället. alla klasskompisar som jag frågade sa att jag borde se den. av någon anledning litar jag väldigt mycket på deras omdöme. de är så jävla hårda och sköna och mjuka på samma gång. de borde ha rätt. jag borde lyssna på dem.

på fredag har vi vernissage/utställning/fest/80's thang på skolan. det ska bli jävligt kul. jag måste bara komma fram till vad min roll ska vara. andra ska rappa, graffa, fixa cozinessen i lokalen och en ska till och med agera discokula. hur toppar man det liksom? kanske kan vara kvällens babe? ah, det löser sig. kanske får stå i virgin-baren. vore öööööverfett! bra idé, Cajzon.

nu ska jag lyssna på Cypress hill och softa. från och med nu är det jag, BARA jag och ingen annan. SO FUCK Y'ALL

kärlek!

-insane in the membrane, insane in the brain

Inga kommentarer: