söndag 30 oktober 2011

jag älskar din stil, yeah

har varit på IKEA och Vellingeblomman med mamma hela dagen. jag köpte färgglad ljusslinga, höst- och juldoftande värmeljus, två växter, nytt påslakan-set, osv. när jag kom hem fixade jag en massa hemma, läste lite, grät lite och gick en promenad. handlade mat och Monty Python and the Holy Grail! har faktiskt inte sett den än. kanske gör det imorgon med Superwoman. Elin, menade jag. skrev fel.

och efter några månader har jag snackat med Marco. fett kul. ogillar att inte ha så många vänner(1 närmare bestämt) i Limhamn. fast det är rätt skönt också, jag får vara ifred. det är bitterljuvt på något vis.

nu har jag målat naglarna och ska lägga mig i min fräscha, nybäddade säng och läsa Änglar. Marian Keyes är ett fucking geni. älskar kvinnans författartalanger. god natt, allihop. imorgon har vi en ny gästlärare från Australien. eller Nya Zeeland, jag minns inte riktigt. jag minns inte hans namn heller. men han har ungefär fyra piercingar runt munnen och är ganska söt. tror jag i alla fall, jag minns inte riktigt.

jag känner på mig att det kommer hända något spektakulärt den här veckan. något väldigt spännande kommer äga rum, och jag kommer att känna mig lycklig. och jag kommer att ta plats på ett bra sätt. jag är säker på det.

god natt. nu menar jag det. sov gott!

-Jesus Christ. I wanna lick your mind.
-let's have lunch first.

Inga kommentarer: