måndag 17 oktober 2011

meen gurlz

mmmmmm lagar en (antagligen) jättegod lasagne med massa god sås i! dessutom har jag toppat med skivad tomat+haft i crème fraîche med smak av fetaost och soltorkade tomater. det kommer bli så jävla underbart att stuva i sig den. vill bara bjuda hem alla jag känner på middag så att de också får njuta. namnamnam

idag har jag nästan dött i diset av sprayfärg, kollat på massor av graff-bilder, handlat och, tja, lagat mat. den är klar om 10min och då ska jag också sätta igång andra avsnittet på första säsongen av True blood. i am satisfied.

ja. nu känns det faktiskt väldigt bra. min inspiration är rätt dålig, men som med allt annat går den upp och ner. jag litar på att den kommer tillbaka. är trött. men glad. ska nog gå en kvällspromenad efter maten och TB. kärlek!

-vi är Mean girls, vi tre!

Inga kommentarer: