onsdag 19 oktober 2011

I'm feeling high, not on weed, but on the love y'all are giving. I may not be in heaven, but I'm sure as hell living

idag har jag genomlevt en helt vanlig dag, och en väldigt bra sådan. jag är nöjd och tänker avsluta den med lasagne(big surprise), True blood och första avsnittet på andra säsongen av Walking dead! wohoooo

imorgon ska jag målamåla, och på fredag är det kalas för Livan, och sen drar jag hem till farsan över helgen. jag gillar det här, alltså.

jag skriver feta texter, målar vackra tavlor, lagar god mat och skrattar ihop med fantastiska människor. och som jag, Miguel och Daniel konstaterade idag: man förblir ung om man skrattar. och snygg. och det finns det väl ingen jävel som tackar nej till?

-baby girl, don't even let that get you down.
-don't let what get me down?
-don't let nothin get you down. it's the only way to live.

Inga kommentarer: