måndag 3 oktober 2011

"the whole world's coming to an end, Mal"

idag har jag
fått ett smärre nervsammanbrott i skolan. jag skrämmer mig själv ibland, det är otäckt. jag tänker skärpa mig på den biten.
skrivit fetaste reffen med Nalo. vi ownar.
hittat mitt block med räkningar i som har varit borta i en vecka(Jonas påstod att det har legat på samma ställe hela tiden. han ljuger, den jäveln. jag har letat ÖVERALLT. men nu har jag åtminstone betalat den jävla räkningen. slutet gott, allting gott)!
hängt i flera timmar med Elin. vi såg Grindhouse, käkade sallad och skräp, drack julmust och snackade en jävla massa. sjukt skön tjej, alltså.

nu tänkte jag däcka. har varit nästintill konstant trött sen i lördags. lite märkligt är det. min hjärna kanske reagerar på all mental stress genom att stänga av och inte tillåta mig att vara vaken? i så fall är det OK. då betyder det ju att det händer saker. nåja. nu tänkte jag däcka. god natt.

-I love you, Mal.
-I know you do, baby. I've loved you since the day we met.

Inga kommentarer: