tisdag 8 december 2009

Bi ti double you

En trött dag. Jag sov ruskigt dåligt i natt, men ska gå och lägga mig tidigare idag. Har faktiskt sovmorgon imorgon, det känns som om jag inte har sovit ut på miljoner år.
Tittar på tv där en snubbe lagar gazpacho, och jag blir sugen som tusan! Hade spanskt tema på min 18-årsfest, och jag gjorde bästa gazpachon! Har inte ätit det sen dess, så det är nog dags snart.. med tanke på att jag fyller 19 om blott två månader.
Idag har jag faktiskt färgat håret, och det blev väl mer svart än mörkbrunt. Dessutom har jag hårfärgsfläckar ÖVERALLT. Det suger, särskilt som jag brukar vara så duktig med att undvika dem. Jag köpte en kjol också, endast 49,50 på H&M. Icke illa! Ikväll är det Desperate housewives, och till middag blir det kycklingsallad. Igår åt jag världens största och bästa kycklingsallad, med tomater, brödkrutonger, fetaost, soltorkade tomater och avocado. Lite olivolja och balsamvinäger på det, och sen ba krrrräng!! Fett gott var det.
Jag längtar efter jul, jullov och nyår. Jag saknar min baby, och funderar över hur moral och oskrivna regler egentligen fungerar. Skrivna också, för den delen. Ibland känns det som om människor bara följer lagar och regler för att "det ska vara så". Det gör mig ledsen.

-I like this Hugo Boss, he cuts a nice suit!

Inga kommentarer: