onsdag 9 december 2009

I want you, I want you so bad it's driving me mad, it's driving me mad

Tjaaa. Jag har studerat halvhårt i några timmar nu, och tänkte redigera lite bilder innan jag kryper till kojs. Jag längtar ihjäl mig efter Robert, och tänkte därför även kolla upp lite lägenheter som vi hade kunnat bo i tillsammans.. inte för att vi ska flytta ihop eller så, utan bara för att jag ska få en tydligare bild av hur det hade kunnat vara. Jag gillar att dagdrömma, förstår ni.
Imorgon ska lillsyrran slagga över hos mig i Ystad för första gången ever. Ball som poker. Dessutom är det US of Tara imorgon kväll, och jag skiter i hur jävla tidigt jag ska gå upp på fredag morgon, för är det något jag inte tänker missa så är det just US of Tara!
Äh, god natt nu. Jag måste snart sova. Jag är trött som uråldriga juveler, eller någe. Tjarå.

-She came in through the bathroom window

Inga kommentarer: