måndag 7 december 2009

While my guitar gently weeps

Tog en tripp till Bo Ohlsson med Ange och Sara. Hittade läskigt fina saker, som en flanellskjorta, en ring, hårfärg, brun-utan-sol, sminkborttagningsmedel and so on and so forth.. jag är uppriktigt nöjd, men kände mig som en riktig skåning där jag knallade runt. Kunde inte låta bli att tänka "jag är större än det här". Anyways, ikväll ska jag färga fejjan, kanske håret och imorgon ska jag gå en sväng till Cut och fråga min friör vad sjutton hon tycker att jag ska göra åt mitt hår. Har engelskläxa till imorgon som jag har bestämt mig för att strunta blankt i. Vad fan, jag har mycket att göra, är en stressad kuf. Men jag har tydligen tid att gå till frisören och handla och så vidare.. inte är det lätt när man talar emot sig själv hela tiden.
Just nu lyssnar jag på bland andra Regina Spektor, och är extremt modekåt. I DON'T KNOW WHAT'S WRONG WITH ME. Äh, dax för chill. Puss!

-VA?!

1 kommentar:

angelica sa...

hehe, du hade aldrig varit på boan ;o sjukt! haha men fan längtar till fredag:D<3