onsdag 30 december 2009

Pop! goes my heart

Jaha. Nyårsafton imorgon, och det känns som om jag har slappat mig igenom det här året. Dags att ta nya tag, lova lite saker och hålla dem. Inte försöka hålla dem, det är bara kass. Om man försöker något går man in i det med en chans att man kan misslyckas, och det vill och tänker jag inte göra (hörde det i en film, men minns inte vilken). Jag ska ska ska ska för att jag vill vill vill vill! Min ska och vill-lista för 2010:

Plugga. Hårt som fan, som en liten fubbick.
Spara..
..till en resa, bl.a. Jag vill verkligen bort.
Söka in till högskolor.
Ha kul. Jag förtjänar det.
Sluta med "ovanor". Ya'll know what I mean. Skulle du inte göra det, så rör det ändå inte dig.
Låta mitt förbannade hår vara! Lite, åtminstone.. hehehhhehehehee
Bli trevligare. Jag är så elak och självisk för tillfället, åtminstone mot diverse familjemedlemmar.
Börja träna och sluta vara så förbannat lat. Både psykiskt och fysiskt. SÅ DET SÅ!
Skärpa mig. Få bättre självförtroende och -känsla. Vad fan.. allt ska bli bra. Det måste det.

-We're all kept alive by magic, Sookie. My magic's just a little different from yours, that's all.

Inga kommentarer: