torsdag 24 december 2009

Feliz navidad

Känner mig så jävla snygg och nasty på samma gång. Men vafan. Vaknade vettskrämd och skrattandes (?) när Hanna fullkomligt skrek "WAKE UP! IT'S CHRISTMAS DAY!" i mitt öra. God jul själv.
Är fett jävla inspired. Funderar på att förvinna under peruken (inspirationen) hela dagen tills paketen ska öppnas. Längtar efter Kalle. Måste nog erkänna att om det är något juligt jag längtat efter mest den senaste tiden, så är det Kalle. Särskilt som vi har malt ara papapappapapa-whatever-hackspettlåten och mmmmmmmm-mmm-kolibrisången på repeat i skolan. Är så jävla trött och pigg och ser fram emot den här dagen. Fast ändå.. peruken känns så jävla lockande. Jag vet inte vad jag vill och orkar och möööög.. anyways, för att hedra Disney lite så här på julafton, tänkte jag bära en t-shirt med Musse-tryck och texten "Mickey is the smartest one of the Disney crew and the natural leader" eller någe i den stilen. PALLA.. sugen på julmat. Eller åtminstone frukost. Fan vilken rappakalja. Måste nog skärpa mig lite.
Igår öppnade vi julklappar från Julia och mamma. Fick en the Body shop-necessär med kul grejer i av Julia, och ett armband, tomtedocka, bokmärke och presentkort av mamma. Mamma är så söt, det är så typiskt henne med tomtedocka och handgjort bokmärke "som en skiiiiitgammal tant praktiskt taget GAV BORT!! FINA VA?!" Så jävla söt.
Tänkte kolla Baksmällan innan frukost. Men god jul och så, hoppas julstämningen infinner sig hos er. SOO LONG!

-'God bless us, every one.' said Tiny Tim, the last of all.

Inga kommentarer: