tisdag 15 december 2009

You're a heart attack, just the kind I like

Jag längtar efter Robert. Det har varit en riktigt fucked up helg, men det är ändå rätt najs så här i efterhand. Åt så jäkla god mat i lördags, var härligt onyktert glad i fredags och myste loss med mamsen i söndags. Jag är la rätt nöjd ändå, för att vara ärlig. Förresten börjar det hända lite mer saker innanför pannbenet nu. Det är intressanta, spännande och skrämmande tankar som gror där inne. Ganska ball, faktiskt.
Jag har lust att fika, det känns som om det var längesen. Men just nu måste jag spara pengarna till käk, födelsedagspresenter och julklappar. Det suger, fast det är lite jul också. Är rätt nöjd med alla mina julklappar hittills. Hoppas att de som öppnar dem blir minst lika nöjda.
OCH VAFAN LIKSOM! John Frusciante ute ur Red hot? Thanks a lot, mate. Snubben har väl andra saker på gång, och man ska ju göra det man känner för. But still.. det suger så jävla mycket!
-OUW! HIT ME!

Inga kommentarer: