söndag 6 december 2009

I'm a thief, I stole the beat

Eeeeey. Har shoppat "varsity"-tröja och jeansskjorta på loppis i Ystad idag. JÄÄÄÄÄVLIGT schysst. Åt på MAX och drog hem. Ska spela spel, dricka chilichokladglögg och käka pepparkakor hela kvällen. Funderar på att ge mitt hår en makeover, jag tycker att jag ser.. slarvig ut, faktiskt. Jag struntar blankt i att alla andra tycker att jag "ser jääääättebra ut, typ omg klipp dig inte, ser asbra uuuut!", jag ogillar det. That's the point, liksom. Och jag vill fortfarande ha långa, vackra testar.. Fuckfucketifuckfuck.
Ser fram emot jul och nyår. Och Lucia. Fuck alltså, har ingen krona. Har ett alldeles för stort och ståtligt huvud för skolans pyttekronor. Får se hur det artar sig. Min lärare och kronletare Collmo sa att om vi inte hittar någon krona i tid får vi hitta på något "annat lajban". Både spännande och lite obehagligt.
SUCK MY DOLM, I'm outta here.

-Eh eh eeeeeh!

Inga kommentarer: