tisdag 29 december 2009

She moves in mysterious ways

Jag har haft en rätt skön helg. Spenderade fredagen hos farfar med att kolla True Blood. Så jävla nöjd, lätt bästa julklappen. På kvällen kom halva släkten, och vi lekte Ett skepp kommer lastat och åt julbordsrester. Najs. I lördags knallade mamma och jag runt på stan, och vi hittade lite av varje. På kvällen åt vi kyckling och såg vi True Blood med Hanna. I söndags chillade jag hela dagen, Robban kom på besök och vi chillade lite till. På kvällen chillade vi och såg I love you, man. Så jävla kul! "Slappin' the bass!" Jag dog.
Igår gick jag och Robert på nyårsoutfitsjakt. Hittade rätt schyssta grejer, förutom min läckra nyårsoutfit, då. HEHEHEH. Jag vart väldigt nöjd och är fortfarande. Såg Månprinsessan igår kväll, ganska förutsägbar. Sen såg vi färdigt på True Blood-dvdn. Somnade halv fyra.
Idag gick vi upp typ tolv och städade, sen drog vi ner på stan och köpte braxer till Robban. Han kommer vara så jävla het på nyår! As always. Läckert. Vi såg förresten Avatar förra tisdagen, och vi kom överens om att det var den bästa film vi någonsin sett! Skådespeleriet var superbt, musiken var otrolig och handlingen var intressant och kändes realistisk, trots att det var science fiction! Animeringen var oerhört verklighetstrogen, det imponerades mig mest. Att vi dessutom såg den i 3D gjorde ju inte saken värre! Så jävla bra.
Nej, vafan, nu ska vi chilla och käka skruvar. So long, au revoir, auf wiedersehen och tjaaaaa!

-Bitch, you come into my house, you gonna eat the food THE WAY I FUCKIN MAKE IT!

Inga kommentarer: