lördag 3 juli 2010

'allo 'arry

Är rent stel i lederna. Oink, oink, they go.
Jag tog mig en cykeltur till Maxi för att handla snacks. Var lite skraj för att ge mig ut på cykeltur i storstan, man vet aldrig med de hårda bilarna. Men det gick bra, happy happy! Sedan fick jag för mig att jag skulle trampa bort till farfar och se om han var hemma, och se det var han! Han hälsa mig med "hur visste du att du skulle äta middag med oss? Det här är din syssling, blablabla" och sen bjöd han på skagenmacka, lax och jordgubbar! Full med krubb trampade jag hemåt igen.. riktigt mysig dag.
Nu kollar mamma och jag på film och äter snacks, och jag saknar Robert så hääääääääääääär mycket. Tack och hej.

-
It's the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.

Inga kommentarer:

Yesterday