onsdag 28 juli 2010

And I don't know how to slow it down. Oh, my mind's racing from chasing pirates

jag. vill. hem. NU! det här är inte min kopp med te, alltså. fuckfuckfuck. sitter i stugan och lyssnar på musik. de andra har gått ner till sjön för att bada. äcklig skönt att vara ensam. jag är långt ifrån tillfreds med saker, och behöver fundera lite. eller så är det helt enkelt hopplöst. kört. över. det skulle också kunna vara en möjlighet. "humans do have a knack of choosing precisely those things that are worst for them". det passar utmärkt in på mig, då jag alltid väljer att plåga mig själv långsamt (som en marshmallow över en lägereld ungefär. aj) för en liten stunds glädje, lycka, lindring. oh, fuck.. frestelser, gå och dö.
DET GÖR FÖR HELVETE ONT ÖVERALLT.

-tell me lies, tell me sweet little lies

Inga kommentarer:

Yesterday