torsdag 29 juli 2010

I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother, I'm a sinner, I'm a saint, I do not feel ashamed

Operation Get of my lazy arse går sådär. jag bara fuckar till det hela fucking tiden. men det går ändå lite framåt, tycker jag.. hm. ska bronza ner mig lite. you'll get the picture. och har en del grejer på g. ah, vad fan! det kommer bli fett! måste bara se till att faktiskt gettar of my lazy arse. men nu ska jag gå igenom min tand-rutin or my dentist'll kill me. sen ska jag läsa Harry och sova. och imorgon far vi HEEEM! åh, vad jag saknar Malmö nu. mer än någonsin förut! min kära stad.. men nog med sentimentalitet och dags för sängen! G'NATT!

-I'm your hell, I'm your dream, I'm nothing in between, you know you wouldn't want it any other way

1 kommentar:

angelica sa...

Tack Cajsa.. Betyder jätte mycket, men jag är helt tom. vet inte vad jag ska göra.. vad jag ska göra för att må bättre, för att inse. Har inte insett knappt att hon inte finns hos mig längre. ALldeles för overkligt, hon var och ÄR en så stor del av mitt liv..

Yesterday