måndag 26 juli 2010

Uppe i höjden

Vill bara ta på mig en fet tröja och krypa ner under the fucking covers och dö lite. FAN VA JAG ÄR GNÄLLIG. Jag är så gnällig att jag till och med gnäller över att jag gnäller.. då är något fan fel. Ändå har jag aldrig varit vackrare än vad jag är just nu. När jag ser mig i spegeln ser jag inte längre en envis unge, jag ser en driven vuxen människa med issues. So I guess that's what I am. Fuck alltså, jag har tagit mig själv waaaaaay too seriously lately. sa bruden och blandade vilt engelska med svenska. OH, FUCK ME SENSELESS.

Note to self: spill aldrig mer ägg på spisen. Det är 1. dumt och totalt poänglöst och 2. tar lång tid att få bort. Så gör aldrig om 'et! Ok?

Något oerhört vackert.


-Fast det inte verkar svårt att fatta
tjatar vi om det på varenda platta.
Våga få nog och våga lacka
försök att få gjort, inte bara snacka.
Söka alternativet, leta och hitta drivet
levande levande livet, vidga perspektivet.
Jag vet att vi kan och vi har mer att ge
samla mod och du kommer att se.
Det som är fel och förändra det
håll fast vid din dröm och hoppas och be.
En annan värld allt annat är otänkbart
och den som söker kommer finna svar.

Inga kommentarer:

Yesterday