torsdag 22 juli 2010

Du kan om du vill, du vill så du kan

ALLTSÅ AHMAGADD. Älskar Kapten Röd och Svenska akademien! Var verkligen hundra år sen jag lyssnade på dem, och nu.. m-m-mmmm! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och fixa mig för att sedan springa (yeah right) och möta Robert på Centralen. Sen ska vi käka glass!!!!! Och hämta mina jeanskläder på vinden!!!!!!! Och se Into the wild!!!!! SO AWESOME!!!!!!!
Hade världens bästa snack med världens bästa Max igår. Det var fan bäst, och därmed basta and so on. Och igår kväll kom söta Anton "Dumbledore" Engström förbi en stund. Hur mysigt som helst! Snackade och kollade lite på Kiss of the dragon. So fucking great. NU ska jag lyssna på musik och duscha. Samtidigt (?) BYE!

-Du e la go, hey, så jävla go, du säger du e gangster när du hugger ner din bror, du e la go

Inga kommentarer:

Yesterday