söndag 18 juli 2010

So when you go solo, you hold your own hand and remember that depth is the greatest of heights

Jag har nog blivit lite knäpp. Så fort jag ser en bebis så blir jag helt galen och ba "ååååååh, jag vill haaa diiiig!!!" Jag menar HAALLÅÅÅ jag är 19 bast och VERKLIGEN inte redo att skaffa några jäkla ungar. So what's going on, liksom?
Igår kväll var det supermysigt parkhäng med ball musik på Norra promenaden i Ystad. Så jävla gött att träffa alla gamla godingar och återvända till verkligheten ett tag. Jag saknar er!
Idag ska jag picknicka och ikväll ska jag käka ute med Hanna och pappa! TOTALLY AWZUM, men vart tog helgen vägen?
Note to self; ät inte godis när du är hungrig, vännen, du vet att du bara får ont i magen. Okej? Love u.

-And if you know where you stand, then you now where to land and if you fall it won't matter, cuz you'll know that you're right

Inga kommentarer:

Yesterday