onsdag 28 juli 2010

Up and gone with clattering hooves

lappsjuka. kollar Family guy och slappar. Harry och Elle räddar mig lite just nu. imorgon ska jag plocka blåbär och bada i sjön. och filosofera. yeah, that's what I'm gonna do.
känner mig jävligt sexig och kvinnlig med mina kurvor. jag har liksom fattat att jag inte kommer bli sådär supermodellsmal som jag alltid strävat efter att bli. det GÅÅÅR inte. jag har stora tuttar och rejäla lår. och en stor portion sex appeal. I AM HOT! däremot stör jag mig på att mitt hår på något mystiskt vis blivit gult.. måste färga det. jag lovade mig själv att låta det vara, men det var innan det blev GULT UTAN ANLEDNING. not ok, så det får bli ett paket färg när jag landat i Skåne igen. yup, good plan.

-
I see myself holding a pair of thick, woolen socks. One can never have enough socks. Another Christmas has come and gone and I didn't get a pair. People will insist on giving me books.

Inga kommentarer:

Yesterday