torsdag 8 juli 2010

And when I'm alone with you, you make me feel and you make me feel. When I'm alone with you, you are the one and you are the one.

Helt jävla off och jag har ingen aning OMG dö dö dö! Fy fan för ångest och känslor som inte borde finnas. U fucking SUCK!
Har verkligen haft världens bästa dag på jobbet. Seriously, kommer nog inte ha en så bra dag på jobbet på myyyycket länge! Jag är bäst, men måste dra in ett gäng talonger på måndag! Men det är chill, jag är ju grym, såååå.. it's cool. Har hängt med CJ från jobbet hela eftermiddagen, snackat och lyssnat och tagit det lugnt som fan. Köpte en pizza på vägen hem och nu är jag bara så.. seg. Lyssnar på Lissie nu, och hon är GRYM. Hon har ett helt gäng med låtar som beskriver exakt vad jag känner nu. Så jävla vackert.
Känner en sådan stor kärlek till alla människor nu, och känner att jag, i mitt dagliga strävande att få människor att bli Medmänniskor, fått en nätt arbetsskada och blivit en själv. Superhärlig arbetsskada, i min mening.

-Man är sin egen bästa vän.

Inga kommentarer:

Yesterday