måndag 26 juli 2010

With every heartbeat

Skön helg. Lång, ball och snabb. Yeah, det går inte ihop, I know. Whatever. Möllevångsfestivalen, barhäng med assköna gamla polare och sent i säng i fredags, party hos Ange och Eddie i Öved i lördags, film med CJ heeela gårdagen och en smarrig, egenbakad allt-i-ett-pizza på kvällen och glass och grand tour i Skanör idag med samme snubbe. Yep. Det är rätt gött med sommar, särskilt nu när jag gör kul saker every single day. Imorgon sätter jag mig i bilen och drar upp till Leken i Örebro med farsan och Hanna. Stopp i Gränna för polkagrisar, of course! Polkagrisar är.. mmmm. Det går nog inte att riktigt beskriva min relation till polkagrisar. Det är för djupt. Det enda jag kan säga är att kärleken mellan oss är villkorslös och evig. Yeah, that's 'bout it!
Nu ska jag laga äggröra med tomat och skinka, en av de rätter jag i stort sätt lever på nu. Och YEEEHAAAAA, JAG FANN MIN JEANSSKJORTA!!!!!! I ein liden pusse hos fassan låug den jävulen, men nu är han minsann i mitt förvar igen. Jävligt gött äre. Men nu ska jag som sagt laga lite käk, SÅ HARE!

-I just ignore it, but they keep saying we laugh just a little too loud, we stand just a little too close, we stare just a little too long. Maybe they're seeing something we don't, darlin'

Inga kommentarer:

Yesterday