torsdag 16 juni 2011

fuck diz!

efter en kväll/natt/dag fylld av

mediokert till helt OK/ändå rätt skönt sex
bull- och fruktfrukost
skejting
sista OCD-terapin ever(förhoppningsvis)
skolavslutning+BULLKALAS på Vilmas och Matildas skola. underhållande och smaskigt.
hem+tvätta+äta fusk-spaghetti carbonara+försöka kolla på Tokyo gore police, men se, den gubben gick inte! David hade fixat den utan text. tyvärr förstår jag inte japanska, men jag bläddrade iaf genom scenerna och fann att de var härligt fulla av blod och inälvor! den ska ses ordentligt så småningom.

imorgon ska jag jobba. HELVETE. men så äre ibland. tänkte tillbringa helgen med att.. ingen aning. we'll see. bada, kanske. ANYWHO. ska tvätta färdigt+kolla Pineapple express kl 21. life is fucking sweet sometimes.

-jag väljer mina val.

Inga kommentarer: