lördag 4 juni 2011

jag står ju utanför din dörr

har sett färdigt en riktigt dålig b-rulle med Paris Hilton(ehm hallå?) och ett gäng andra halvkassa skådespelare, men det som störde mig mest var filmteamet som var helt inkapabla att klippa på rätt ställen! det var synd, för filmen hade lätt varit lite bättre om den hade blivit ordentligt klippt och redigerad. ah, whatevs.

idag har jag varit på Vegomässan. det var mysigt och fullt av god mat. sen gick vi och tittade på alla djuren i Arken i Folkets park. det var också mysigt, men jag har trots det haft en halvt dålig dag. halva tiden var jag glad, och halva tiden ledsen. sen åkte jag hem och grät. nu har jag snorat färdigt och till och med tonat håret guldbrunt, så nu är jag fin. are. ska kolla nån film och somna. är trött och trött på saker. ändå lite full av hopp, det liksom pirrar i buken. i BUKEN!
det här blir en sommar att minnas. antingen blir det bra eller jävligt, jävligt dåligt. we'll see. ciao!

-I know what you did last summer. you broke my heart.

Inga kommentarer: