måndag 20 juni 2011

here I go again

och det kommer antagligen inte sluta bättre än sist. eller jo, men det kommer nog fan i mig göra ont den här gången också. att jag aldrig lär mig. det är fint tills det blir fult och sen gråter jag mig till sömns i några månader. that's the dealio. och jag fattar aldrig grejen.

nej, nu leker livet inte. jag har fuckat ur på kapitalismen hela dagen, fick till och med en ångestattack och skolkade från jobbet. det är bisarrt att "jag har ont i halsen och kan inte jobba idag" väger tyngre än "jag har ångest och kan inte jobba idag", när ångest gör så jävla mycket mer ont än någon fysisk smärta. de skulle aldrig ge mig ledigt pga det. aldrig någonsin.

imorgon ska jag skejta och snagga min snagg. det är så gött med en nysnaggad snagg. den brukar jag smeeeka. det är nice. ikväll ska jag se något löjligt på TV och käka middag. har tillbringat nästan hela helgen hos David i Kristianstad, festat, skejtat, lagat sushi och chillat. det var väl kul och så.

nu har jag accepterat min plats på Spinneriet, så till hösten blir det hip hop/urban konst. jääävligt fett.

nej vafan. här kan man inte häcka hela kvällen. MAUT! tjaa

-some may say I'm wishing my days away. no way, and if it's the price I pay, some say tomorrow's another day. you'll stay, I may as well play

Inga kommentarer: