fredag 17 juni 2011

how 'bout an army of ragdolls marchin' with me?

men HÅLL KÄFT VA DU ÄR VACKER. du hade säkert kunna hålla mig sömnlös några nätter. fysiskt eller mentalt. du är så fin.

idag har jag kastat bort dagen. det är lite jobbigt, men rätt skönt också. förkyld, så inget jobb. faktiskt enbart gött, om jag ska vara ärlig. men det blir extra jobb nästa vecka. men what the fuck, jag orkar inte nu. laterz liksom. det är fint att va naiv.

mina naglar har en spejsad silverfärg med fet, blå krackelerande lack över. alltså, fatta mina naglars coolhet. och fatta hur ofta jag informerar allmänheten här om färgen på mina naglar. det är löjligt. och lite pinsamt. better shut the fuck up 'bout that.

jag har gjort en lista på alla filmer jag ska se ikväll:
20.00 Pretty in pink
21.00 Jerry Maguire
22.00 American history X
22.25 Arkiv X: I want to believe
någon annan än jag som ser fel med den här listan? hm. det löser sig. jag ska snart köpa godis och sen ska jag slappa hela kvällen. åt frukost för en knapp timme sen(som sagt har den här dagen varit långsam), är lite väck med tidsbegreppen. och tydligen även vid vilken tidpunkt man bör äta vilken måltid. men nu börjar allt jag skriver nå en sådan sorglig grad av "mördande ointressant" att jag måste avsluta. så, happy days. and nitez. yo.

-jag älskar honom, och det kommer jag alltid att göra. men jag älskar mig själv mer.

Inga kommentarer: