onsdag 15 juni 2011

hjälplös när himlen vägrar lyfta ett finger

varför är jag inte bjuden på några studentfester den här veckan när jag är hungrigare och har mindre mat hemma? tråkitt.

idag har jag skrivit min sista tenta på ca två månader. jag blev även antagen till Spinneriet igår, och jag har en intervju med Espresso house på måndag. såååå.. nu har jag ett pissjobb som telefonförsäljare i Lund, men om ett tag är jag kanske barista(för det heter väl det om man lagar kaffe till folk för pengar? ha! barista=finare namn för kaffehora) och i höst pluggar jag med största sannolikhet hip hop och urban konst och får träffa ASGRYMMA rappare och konstnärer och jag är så jävla NÖJD! det här kommer bli ett fett ego-år. insåg nyss att det bara är jag i mitt liv. bara mig att ta hand om. hur fett? HUR FETT??

hade fetaste helgen med Elvira. har aldrig känt mig så pånyttfödd, tror jag. nu ska jag äta fusk-spaghetti carbonara och kolla TV innan jag tar en skön jävla dusch och blir assexig. YO

-din tejp syns!
-nej, fy så oanständigt!

Inga kommentarer: