torsdag 23 juni 2011

solljus i Snäckstugan

har tillbringat ett helt dygn ihop med Elin B. shopping, fika, hemma-hos-Anton-mys med dans, snacka, godis, mer mys. jag sov över hos henne i hennes pojkväns hus vid stranden i Svarte. det kändes som Bill och Fleurs hus Snäckstugan i Harry Potter, och jag saknade med ens havet. hängde i skönaste sängen hela dagen, framför tvn med godis, enorma spelkort och Elin.
hängde med Vera tisdag kväll, hon slaggade över och det var bara snacka och mys och mysmysmys. jävligt mysiga dagar. ikväll blev jag plötsligt all by myself, och jag njuter faktiskt av det som fan. som FAN. imorgon är det midsommar och det firar jag med David och picknick på hemlig ort. jag vet inte om jag ser fram emot det eller ej. just nu känns det lite yrt i pannan. ah, fuck this. ska smörja in mig med bus(hehe), måla om min tumnagel, raka färdigt skallen och gå en sväng. laga middag och kolla lite tv kanske också vore på sin plats. eller höra om någon sköning är ledig. noja över väsentligheter. WAKA

-han ser så stor ut! ja, som en vuxen!

Inga kommentarer: