tisdag 21 juni 2011

it's a big enough umbrella, but it's always me that ends up getting wet

och det kan man ju tycka lät tvetydigt. men om man lägger de sexuella aspekterna åt sidan så kanske man kan se poängen.

idag ska jag dra in mot stan och byta ut min piercing som jag för allt i världen inte klarar av att byta ut själv. sen ska jag sabotera polishuset och spy över hela Södra Förstadsgatan och bara bete mig jävligt jävligt. näääee. men det hade varit nice, though. kanske inte att spy över heeeela gatan, men eh.. hehe. tänkte prova Malmös alla bikinitoppar(innan jag antagligen bestämmer mig för att bada topless hela sommaren), klä mig i diverse roliga outfits, dra hem, slänga lite monies åt Marco, låna hans rakapparat och snagga snagget och sen kanske åka lite bräda och måla. I GOTZ ZE POWER.

-don't stand so close to me

Inga kommentarer: